Alla inlägg under februari 2014

Av Amanda Bernström - 28 februari 2014 10:10

Hej, nu har jag nyss vaknat och ska in till stan idag igen... men jag vet inte om jag ska köpa nåt idag:/ jag lovar att om jag köper något så ska jag lägga ut bild på det på bloggen. Vi åker kl ett:)?

Av Amanda Bernström - 27 februari 2014 19:06

Nu har jag kommit hem från stan.. jag köpte ett par jeans som var ljus blåa och dem köpte jag från Lindex.. sen köpte jag ett till par jeans som är mörk mörk blåa typ och dem köpte jag från Cubus.. sen så köpte jag en helt vanlig tröja och den köpte jag från HM.. sen fick jag en dricka av mamma.. sorry a jag inte läger ut bilder på kläderna..

Av Amanda Bernström - 27 februari 2014 10:12

Nu nu ska jag fixa mig till stan för jag har nyss gått upp från badet. Fast först skan vi lämna min syrra i Skinnskatteberg:)

Av Amanda Bernström - 26 februari 2014 20:00

Hej! Förlåt för att jag inte gjort något inlägg på hela dagen.. jag var hos en kompis och där hade jag inge Internet. Men det kommer upp ett inlägg imorgon bitti:)?

Av Amanda Bernström - 25 februari 2014 12:32

 

En STOR diss för denna ridstövel. Den ser obekväm ut och den är riktigt ful. Den svarta färgen ser mer ut som brun en svart!! 

 

En riktig STOR hiss för dem hära ridskorna. Dem ser jätte bekväma ut och har fin svart färg.

Av Amanda Bernström - 25 februari 2014 11:44

Bästa vännerna verkligen!!?

Några bilder på mig också;)

Av Amanda Bernström - 25 februari 2014 10:59

Hej idag har min kompis såvitt här. Vi gick upp kl halv sju för att hon skulle lämna sin lille syrra Amy vid dagis kl åtta. Billie skulle också åka med sin mamma till hennes skola kl tio. Sen när hon kommer hem kl 4 ska vi vara och sticka ner till stallet för att se en tävlingsgrupp hoppträna kl 6. Då får jag träffa min älskling Duncan. Duncan är en av ridskolans hästar. Varför jag älskar just han är för att jag red han nästan jämt när jag red där i stallet.
Här bjuder jag på några bilder på Duncan och en bild på mig.

Av Amanda Bernström - 24 februari 2014 19:15

Hej jag är en vanlig tjej på 12 år och jag älskar The Fooo. Här bjuder jag på en gammal bild på mig i spanien i gran canaria.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards