Direktlänk till inlägg 25 februari 2014

puss puss på er!!?

Av Amanda Bernström - 25 februari 2014 10:59

Hej idag har min kompis såvitt här. Vi gick upp kl halv sju för att hon skulle lämna sin lille syrra Amy vid dagis kl åtta. Billie skulle också åka med sin mamma till hennes skola kl tio. Sen när hon kommer hem kl 4 ska vi vara och sticka ner till stallet för att se en tävlingsgrupp hoppträna kl 6. Då får jag träffa min älskling Duncan. Duncan är en av ridskolans hästar. Varför jag älskar just han är för att jag red han nästan jämt när jag red där i stallet.
Här bjuder jag på några bilder på Duncan och en bild på mig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Bernström - 7 juni 2014 15:21

stor bildbomb på mina kompisar som rider.   Jossan och Duncan Jossan och Duncan   Jossan och Duncan   Moa och charlie   Moa och Charlie   Moa och Charlie   Elin och vet ej namnet på hästen   Elin och Casper ...

Av Amanda Bernström - 7 juni 2014 15:18

Asså gud! förlåt om jag inte har lagt upp något inlägg på jätte länge. det är så att jag inta har haft tid och sen har vi förlorat vårat internet! men ska nog försöka vara mera aktiv om dagarna och så!! ...

Av Amanda Bernström - 7 mars 2014 18:31


Nu är jag med Mikaela:) vi ska äta pizza snart;) jag ska sova där tills imorgon... ...

Av Amanda Bernström - 28 februari 2014 10:10


Hej, nu har jag nyss vaknat och ska in till stan idag igen... men jag vet inte om jag ska köpa nåt idag:/ jag lovar att om jag köper något så ska jag lägga ut bild på det på bloggen. Vi åker kl ett:)? ...

Av Amanda Bernström - 27 februari 2014 19:06

Nu har jag kommit hem från stan.. jag köpte ett par jeans som var ljus blåa och dem köpte jag från Lindex.. sen köpte jag ett till par jeans som är mörk mörk blåa typ och dem köpte jag från Cubus.. sen så köpte jag en helt vanlig tröja och den köpte ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards